BESTELLINGEN
Hoe bestel ik bij HEY DEAR?
Om een product te bestellen, volgt u deze stappen:
1. Ga naar www.heydear.nl .
2. Selecteer uw product.
3. Personaliseer het naar jouw wensen.
4. Bekijk de voorvertoning en voeg het product toe aan uw winkelwagen.
5. Klik op " Nu veilig afrekenen ".
6. Vul je afleveradres in en voltooi het betaalproces. Je ontvangt vervolgens een orderbevestiging per e-mail.
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
U kunt bij het afrekenen betalen met PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Klarna factuur en Klarna Sofort Überweisung.
Om een veilige verwerking van uw bestelling te garanderen, worden al uw gegevens via SSL-codering verzonden.
Waarom kan ik geen bestelling plaatsen?
Als u uw bestelling niet kunt voltooien, volgt u deze stappen:
1. Laad de pagina opnieuw of probeer uw bestelling te voltooien met een andere browser.
2. Controleer of u alle verplichte velden correct hebt ingevuld.
Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact op met ons supportteam via hey@heydear.de . We helpen je graag verder!
Zit er een factuur bij het pakket?
Nee, we voegen geen factuur toe aan onze pakketten. Je kunt je geconfigureerde product dus rechtstreeks naar de ontvanger sturen. 🎁
VERZENDING
Waarheen verzenden jullie?
Wij verzenden naar Nederland 🇳🇱 en België 🇧🇪.
Hoeveel kost de verzending?
De verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling.
Hoe lang duurt de verzending?
Ontwerp, drukwerk en verzending duren doorgaans 3-6 werkdagen. Voordat u uw product aan uw winkelwagen toevoegt, ziet u de geschatte levertijd onder de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'.
Wanneer precies wordt mijn pakket bezorgd?
De geschatte levertijd wordt weergegeven onder de knop 'In winkelwagen'.
We sturen je een e-mail wanneer je pakket is verzonden. Je kunt je pakket volgen met de trackingfunctie.
WIJZIGINGEN & RETOUREN
Kan ik nog wijzigingen aanbrengen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Helaas zijn aanpassingen na het plaatsen van uw bestelling niet meer mogelijk. Uw bestelling wordt direct verwerkt en vervolgens automatisch doorgestuurd naar onze productieafdeling. Alleen zo kunnen we u een snelle levering garanderen.
Wees dus 100% zeker van uw keuze en controleer uw product nogmaals zorgvuldig in de preview.
Kan ik een product retourneren?
Gepersonaliseerde producten kunnen wettelijk niet worden geretourneerd. Mocht uw product beschadigd of defect aankomen, dan vervangen we het uiteraard gratis .
Mijn product is beschadigd of van slechte kwaliteit geleverd. Wat moet ik doen?
Dit mag niet gebeuren! Stuur een e-mail naar hey@heydear.de en stuur ons een foto van je beschadigde product. We zullen je verzoek dan direct beoordelen en contact met je opnemen. 😊