Je kan kiezen om te betalen met PayPal, Google Pay, Amazing Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Klarna invoice en Klarna overschrijving via Sofort. Voor een veilige verwerking van je aankoop, is al je data SSL-versleuteld.
Als het niet lukt om je bestelling te plaatsen, volg de volgende stappen:
Ververs de pagina of probeer je bestelling in een andere browser te doen.
Check of je alle vereiste velden correct hebt ingevuld.
Mocht het nog steeds niet werken, stuur ons alsjeblieft een mailtje op hey@heydear.nl. We helpen je graag!
Nee, we voegen geen facturen toe aan onze pakketjes. Dit betekent dat je je gepersonaliseerde product direct kan sturen naar de persoon voor wie het bedoeld is! 🎁
VERZENDING
Als je in Nederland 🇳🇱 of België 🇧🇪woont, plaats alsjeblieft je bestelling via www.heydear.nl
Als je in Duitsland 🇩🇪 of Oostenrijk 🇦🇹woont, plaats je bestelling dan alsjeblieft via www.heydear.de.
Als je in Frankrijk 🇫🇷 woont, plaats je bestelling dan alsjeblieft via www.heydear.fr.
Als je in Italië 🇮🇹 woont, plaats dan alsjeblieft je bestelling via www.heydear.it.
De verzendkosten zijn altijd €6.95. Er zijn natuurlijk geen verzendkosten voor een download.
Normaliter kost het 4-8 dagen om je bestelling te ontwerpen, printen en te verzenden. Voordat je je product aan je winkelwagentje toevoegt, kan je de geschatte levertijd zien onder het knopje “In winkelwagen”.
Als je pakketje verzonden is, krijg je een notificatie per e-mail. In deze e-mail vind je een tracking nummer waarmee je je pakketje kan tracken bij de verzenddienst.
WIJZIGEN & RETOURNEREN
Het is helaas niet mogelijk om extra aanpassingen te doen nadat een bestelling is geplaatst. Je bestelling wordt namelijk meteen verwerkt en automatisch doorgestuurd naar onze productie. Dit is de enige manier waarop we snelle verzending kunnen garanderen.
Wees dus 100% zeker van je keuze en check je product in de preview.
Gepersonaliseerde producten zijn wettelijk niet retourneerbaar. Als er een probleem is met je bestelling, contacteer ons dan alsjeblieft door een mailtje te sturen naar hey@heydear.nl.
Dit zou niet moeten gebeuren! Stuur ons alsjeblieft een mailtje via hey@heydear.nl en voeg een foto toe van je beschadigde product. We zullen dan meteen je aanvraag checken en bij je terugkomen.